Shop Mobile More Submit  Join Login
L O L by TheSilverBells L O L by TheSilverBells
Lol FOOL! DO NOT DISTURB the undead deer from its nap! D:< *shoos wolf away*

But mr. deer probably wonít bother to chase the wolf. Heíll just stand there with the stank eye for a while, then harrumph and flop back down. Lol xD

Messy messy messsssyyyyy sketches hgbchjwkgcb


EDIT: I cleaned it up and stuff. I think it looks a lot better now. C:
Add a Comment:
 
:iconsilk-fur:
silk-fur Featured By Owner May 16, 2015  Hobbyist General Artist
What lovely work! This undead deer reminds me of one I tried to draw a while ago
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner May 18, 2015  Hobbyist General Artist
Thanks! (:
Reply
:iconsilk-fur:
silk-fur Featured By Owner Jun 17, 2015  Hobbyist General Artist
Your welcome!
Reply
:iconwynbird:
WynBird Featured By Owner Nov 24, 2011  Hobbyist General Artist
I'm commenting because it told me to. ;-;

Hey Silver. xD
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner Nov 25, 2011  Hobbyist General Artist
rofl I KNOW WHERE YOU LIVE.... REMEMBER THAT O_____o

Hey Wynnie. x3
Reply
:iconwynbird:
WynBird Featured By Owner Nov 26, 2011  Hobbyist General Artist
O_O
I'm telling Charlie you said that! xP
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner Nov 26, 2011  Hobbyist General Artist
Not if Fishstick stops him. OnO

Because Fishstick is cultured.... That's why. V___V
Reply
:iconwynbird:
WynBird Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist General Artist
You would know Clam Spit... You would know. Cx
Reply
:iconkiowahuntress:
KiowaHuntress Featured By Owner Oct 29, 2011  Student General Artist
This made me lol too
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner Oct 29, 2011  Hobbyist General Artist
hahaha Thank you ^^
Reply
:iconkiowahuntress:
KiowaHuntress Featured By Owner Oct 29, 2011  Student General Artist
No problem!
Reply
:iconsmileyxkitty:
smileyxkitty Featured By Owner Oct 25, 2011
so cute :3
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner Oct 25, 2011  Hobbyist General Artist
Thank you~ x3
Reply
:iconsmileyxkitty:
smileyxkitty Featured By Owner Oct 25, 2011
you're very welcome ^^
Reply
:iconcatdidit:
catdidit Featured By Owner Oct 20, 2011
I love it! :worship:
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist General Artist
xD Thanks!
Reply
:iconmylaplander:
MyLaplander Featured By Owner Oct 18, 2011  Hobbyist General Artist
HA! XD Wolf like Fuckdissheet!
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner Oct 19, 2011  Hobbyist General Artist
lol xD
Reply
:iconfrippinn:
frippinn Featured By Owner Oct 18, 2011  Hobbyist General Artist
xD
I envy your wolf drawing techniques lD Mr. Deer is covered in AWESOME SAUCE.
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner Oct 19, 2011  Hobbyist General Artist
Thankies. :-D

lol I seriously need to draw canines more, something other than deerz. xD
Reply
:iconmizzrammstein:
mizzrammstein Featured By Owner Oct 16, 2011  Hobbyist General Artist
ahahahahaha xD
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner Oct 16, 2011  Hobbyist General Artist
xD lolz
Reply
:icondomisea:
Domisea Featured By Owner Oct 15, 2011  Student General Artist
Looks interesting :D
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner Oct 15, 2011  Hobbyist General Artist
Thanks ^^
Reply
:iconrunandwine:
runandwine Featured By Owner Oct 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
hahaha the wolf expression is the best!! and this is a sketch?? good lord, wish i could make sketches like this hahaah
very nice drawing and i love the undead deer...he's awesome!!!

shoo wolf >:U
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner Oct 15, 2011  Hobbyist General Artist
Thank you so much! C:

lol Bad doggie >:C
Reply
:iconrunandwine:
runandwine Featured By Owner Oct 15, 2011  Hobbyist Digital Artist
anytime!! : )
haha
Reply
:iconatvana:
Atvana Featured By Owner Oct 14, 2011
I have to say I laughed.
Wonderful expressions, movement, and anatomy. ♥
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner Oct 14, 2011  Hobbyist General Artist
xD I'm glad you did, I was chuckling and making little noises while coloring it. "Oooohnoooo issa zombeh dur! Wauuuughjfghc..." xD

Thank you ~ ♥ :3
Reply
:iconamybunbun:
Amybunbun Featured By Owner Oct 14, 2011  Hobbyist Traditional Artist
That's a nice body full of juicy organs you got there...
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner Oct 14, 2011  Hobbyist General Artist
Umm... Thanks? xD
Reply
:icontrik-s:
trik-s Featured By Owner Oct 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
Wow, this is so amazing!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner Oct 14, 2011  Hobbyist General Artist
Thanks. (:
Reply
:iconscribblepage:
scribblepage Featured By Owner Oct 14, 2011
Silly wolf ^^
Your deer is fantastic by the way!
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner Oct 14, 2011  Hobbyist General Artist
Heeheehee. x) Thanks!
Reply
:icongabrielit:
Gabrielit Featured By Owner Oct 14, 2011
I like your messy sketches a lot. ÷_÷
... poor wolfy - traumatised for the rest of its life.
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner Oct 14, 2011  Hobbyist General Artist
lol He always kinda had this twitch after that... xD

And thank you <333 :3
Reply
:iconcheshiresmile:
CheshireSmile Featured By Owner Oct 13, 2011  Professional Traditional Artist
Love it!! and the description, haha i love that wolfs *hoshit* face
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner Oct 14, 2011  Hobbyist General Artist
xD hahaha Thanks!
Reply
:icondynamite-factory:
dynamite-factory Featured By Owner Oct 13, 2011  Student
you are so good at animals
Reply
:iconthesilverbells:
TheSilverBells Featured By Owner Oct 14, 2011  Hobbyist General Artist
Guh thank you TuT <3
Reply
:icondynamite-factory:
dynamite-factory Featured By Owner Oct 14, 2011  Student
no worries~
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 2681 × 1939




Details

Submitted on
October 13, 2011
Image Size
657 KB
Resolution
2681×1939
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,314
Favourites
111 (who?)
Comments
41
Downloads
9
×